Advertisement

Search This Blog

Saturday 11 October 2014

Attending the ESRS Course

Hi there ladies,

As a new beauty consultant (BC) in Mary Kay, we are required to attend the Essential Step to Reach Success @ ESRS. I register myself utk masuk course tu on 10th & 11th October 2014. Ini merupakan program
2 hari sebagai titik permulaan bisnes kerana di situlah we all akan di ajar bagaimana untuk menambahkan kejayaan dalam perniagaan. Cewahhh... Yg bestnya about Mary Kay ni... byk kelas-kelas untuk membantu kita untuk mendalami bidang perniagaan. Apa yang kita perlu lakukan adalah bertindak.

Di dalam course ni byk knowledge yg I dpt... Cthnya about Mary Kay Ash (founder of Mary Kay), about the product, about the skin type & conditions and a lot more sampai tepu kepala I nak digest ilmu yg I terima untuk 2 hari tu... hehehe 

Selain dr all those precious knowledge yg kita dpt dlm 2 hari tu, I juga mendapat:
• RM200 Product Voucher
• ESRS Graduate Certificate
• ESRS Graduation Pin
• MK Crème Lipstick (worth RM50)
• MK Daily Planner (worth RM15)


dan byk lg hadiah2 menarik.

Also, I dpt mengenali rakan2 baru yang berkongsi impian yang sama mcm I (wink wink)

Utk dpt all these.. I cuma byr RM50 je...best kan? And yg paling best... I menang "Best Mary Kay Image" & Pengumpul Sticker Paling Banyak (Individu). My group juga menang Pengumpul Sticker Paling Banyak (Kumpulan). Mmg best & happening sgt2.. Here some pics utk 2 hari tu...

Pics with frenz... cikgu2... selfie melfie.. also dlm kelas...
Hadiah2 yg dpt masa 2 hari tu... bestnya... jgn jeles...
Nak join sekali? Kenalah daftar jadi BC dulu kan... Nak tau mcm mana? Senang je... SMS/ Whatsapp I for details k... 

Thanks for reading... ^_^

0 comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.

 

Template by Suck My Lolly - Background Image by TotallySevere.com