Advertisement

Search This Blog

Wednesday 8 October 2014

Received my Mary Kay Starter Kit & First Order

Halu semua...

Yesterday I've received my Mary Kay's Starter Kit  & first order at my office... 2 kotak besarrrr tu (cam mana nak bawak balik ni weh). X caye box tu besar... Ni haa bukti dia...hehehe
2 kotak besar yang ku terima


Dgn rasa excitednya.... I open the first box (yg kat atas tu)... Owh... ada beg hitam bertali pink yg besar...comelnya... I try nak angkat.... Mak ai, beratnya... then I open the zipper... Oooo ada brg kat dlm...patutlah berat.... In the image given by my Beauty Consultant (BC) Nurul Akmal (before I sendiri jadi BC for Mary Kay on 1st Oct 2014 yg lalu) this is what I will get:

List of items dlm starter kit Botanical Effects™ if sign up jd BC
Byk kan... I only pay for RM195 for all these cool stuff. As listed dlm tu... I akan dpt:
• 1 Beg hitam pink yg comel tu
• 1 Botanical Effects™ Cleanse Formula 2 utk Normal Skin - Pencuci muka
• 1 Botanical Effects™ Mask Formula 2 utk Normal Skin - Mask
• 1 Botanical Effects™ Freshen Formula 2 utk Normal Skin - Toner
• 1 Botanical Effects™ Hydrate Formula 2 utk Normal Skin - Pelembap
• 2 CC Cream - Light to Medium & Medium to Deep
• 2 Nourishine Lipgloss - Pink Parfait & Pink Luster (Pink lg...yeay...I lioke)
• The Look Catalogue
• Disposable Facial Cloth (30 keping)

• Disposable Mixing Tray (30 tray)
• Black Mirror - 3 pieces
and barang-barang utk start Skin Care Class mcm yg tulis dlm image kat atas tu...

All these stuff worth more or less about RM600 tau but I byr RM195 je.... Caye x? Ini betul tau.... Bkn tipu2 tau...

Actually starter kit ni ada 2 jenis... Botanical Effects™ or TimeWise®... dua2 sama je RM195... Up to u nak pilih which one. But I choose Botanical Effects™ sbb for me lg ramai yg blh cuba ;)

Sukanya sukanya.... So sampai rumah I pun geledah lah brg2 dlm beg comel tu... so this is what in the bag... tadaaaa...


Cool stuff yg I received after sign up jd BC (still dlm kotak lg)
Best kan... Excited sampai xtau nak lompat2 ke golek2...hehehehe pastu dpt lg tali panjang utk beg comel tu...
 
Huh...panjangnya entry kali ni...hehehe... Xpe2... next time I share lg on this awesome Mary Kay product... C u all in the next entry lah pulak ye... Item dlm second box tu next time I story lah ye...muahhh...
 
Thanks for reading... ^_^

0 comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.

 

Template by Suck My Lolly - Background Image by TotallySevere.com